11 månader i USA

HejHej, 
Nu har hela veckan gått och åter igen så har jag inte skrivit någon blogg, Dåligt av mig! 
Veckan har varit kalasbra, jag har tränat och barnen & jag har haft lite olika playdates och även spenderat några dagar vid poolen. I tisdags så var vi på ett ställe som heter winterthur, det är nästan som longwood gardens med massa roliga saker för barn. Det finna även ett museum som Olivia faktiskt övertalade mig att gå på rundtur i. Det var väldigt intressant. Helgen har jag spenderat med min värdfamilj. Jag har börjat inse att jag faktiskt bara har 4 veckor kvar med familjen vilket gör att jag vill ta vara på varenda minut. Jag, Meg och Glenn satt och kollade på Crazy stupid love igårkväll, vi skrattade, pratade och det var supertrevligt. Som jag kommer sakna denna familj!  
 

Kommentera här: