Resten av veckan.

Ja, sist jag skrev hade mina små troll precis kommit hem och jag var ensam med dem hemma i huset. Olvia kom in till mig på natten för att hon var sjuk. Stackarn spydde som en gris. Jag satt uppe med henne och hon somnade igen runt klockan 5 på natten. Vid 7 tiden blev jag väckt igen av att Riley och Olivia vaknat och en trött Malinn fick gå upp och göra frukost. Olivia mådde bättre och vi hade en bra dag hemma. Jag solade och barnen lekte i vattenspridaren. På torsdagkvällen kom Meg hem.Det var skönt att få krama om henne och överraska henne med att jag städat hela huset, Vilket uppskattades VÄLDIGT mycket!
I fredags kan jag inte säga att jag jobbade. Jag, Meg och barnen åkte till poolen och hade en trevlig dag och vi avslutade den med att jag och Meg tränade. I helgen har jag inte gjort annat än att tränat, solat, kollat film och planerat mina sista veckor här, vilket bara är 5 st!!  Jag har även pratat med många hemifrån som jag inte har pratat med på ett bra tag så det var himla skoj! 
 
NattiNatti! 

Kommentera här: