Vart ska man börja?

HejHej,
Jaha, det har varit en knepig vecka så det är därför jag inte har skrivit något. Det hela började i onsdags när Meg fick reda på att hennes pappa var väldigt sjuk så hon var tvungen att åka upp till honom i syracuse, New York. Innan hon åkte ville hon att jag skulle packa väskor åt barnen för hon trodde troligtvis att de och Glenn skulle komma upp på torsdagen. Hon sa att jag skulle packa finkläder om  det var så att det skulle bli begravning (jag hade inte insätt förrens då hur alvarligt sjuk hennes pappa faktiskt var). Hon sa att hon inte ville ha något svart och att det skulle vara färgglatt och blommor. Hon började gråta och ni som känner mig väl vet att jag klarar inte av att se andra gråta för då bryter jag med ihop. Men jag lyckades vara stark för Meg och kramade henne och sa lite tröstande ord och försökte få henne att må bättre. Men ni kan ju förstå hur svårt det är, Jag känner inte hennes pappa så väl och när någon ligger döende så vet man inte riktigt vad det rätta är att säga.
 
Men hur eller hur så blev det inte så att barnen åkte med Glenn upp i torsdags utan de fick åka till farmor och farfar istället för Meg ville kunna lägga all fokus på sin pappa och glenn ville kunna lägga all fokus på Meg. I lördags ringde Glenn och sa att Megs pappa hade gått bort och att han kommer hem på söndag för att hämta flickorna för att sedan åka upp igen för begravning och tråkigheter. usch, jag lider med Meg och familjen. 
 
Trotts alla tråkigheter har jag haft en rolig helg, Jag vart ledig i fredags så tränade jag, shoppade på Tjmaxx och hade det gutt. På kvällen så kom Jonna och Linn till mig. De har bott här hela helgen. Vi gjorde en god sallad och bara chillade på kvällen.
I lördags så vaknade jag tidigt för att hundarna går helt crazy när inte familjen är hemma så jag var uppe vid 8.00 och släppte ut dem sedan tog jag och åkte till gymmet för lite bodycombat. När jag kom hem skypade jag med bästa Sophie och Petronella, Åh så jag saknar dem! Men jag ser dem snart igen! :D runt lunch åkte jag, Linn och Jonna till Christiana mall och shoppade loss. När vi kom hem fixade vi oss för att åka till West chester för att gå ut, det blev en mindre lyckad utgång. Vi täffade några killar som vi träffat ute innan och de ville att vi skulle med på poolparty men efter mycket om och men så slutade det men att vi åkte hem till mig och somnade sött.
 
Idag så har vi sovit länge och bara chillat i solen hela dagen, haft en go slappdag helt enkelt. 
 
 
 
 
Helgens inköp! 3 linnen, en stickad tröja, 1 skjorta, lite handsprit, en jacka och två nya favvis brallor. 
 
Ha det gött, puss!

Kommentera här: