Weekend course!

Tjollahopp! 
Då var helgen vid skolbänken över. Helgen har inte varit så jobbig som jag trodde att den skulle vara. Det var tvärtom faktiskt. Vi hade en lärare som var chill och sjukt rolig. Man kunde sitta och måla eller sitta med mobiler så länge man vart tyst och inte störde i klassen. Som ni förstår så bryr de sig ju inte riktigt så mycket. Men hursom så hade vi några kurser som var riktigt roliga. Vi hade en kurs där vi hade öppen disskussin om gaygiftemål, abort, lagarna om vapen i USA. Det var väldigt kul att höra hur folk från olika länder och kulturer ser på olika saker. Det var en tjej som var helt emot giftemål mellan gaypar och att de var skanal och allt såndant, och hon sa även att det berodde på föräldrarnas uppfostran om deras barn blir homosexuella eller ej. 
Igårkväll hade vi en helkväll med vin, lekar och givetvis tjejsnack. Kan säga att jag somnade som en liten gris i min superstora och sköna hotellsäng såfort jag la mig ner! 
ikväll när jag kommer hem så står det en liten blomma på mitt rum som mina söta små änglar har ställt dit, Oh mina små charmtroll. Hur ska jag klara av att lämna dem här efter att ha spenderat ett helt år med dem? Jani, vi får väl se hur det går om 2 månader. 
 
 
 
 
 
Ha det bäst!
 
 
 

 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Åh, där ser vi la familja i bakgrunden

Kommentera här: