Bästa helgen!

HejHej!
Min helg har varit en av de bästa helgerna jag har haft sedan jag kom till USA för 343 dagar sedan. Den har även spenderats med den goa tjejen som jag träffade samma dag jag kom hit, Julia. 
 
I fredags slutatde jag jobba vid klockan 15.00 för att ta bussen mot NYC och gå på Electric Zoo Festival. Min buss var dock sen så jag var inne i New York mycket senare än jag trott. Jag lyckades ta mig till festivalområdet där jag mötte upp bästa Jullan och hennes kompis Hanna. Vi kollade på alla möjliga artister men den bästa var Avicii. Vi tog oss långt fram och när han började satt jag och Jullan på varsin killes axlar med sverigeflaggan i högsta hugg. Det var en sån sjuk stämning och så jäkla bra!
Efter festivalen åkte vi in till City för att möta upp Veronica och ta bussen hem till Hanna för att sova. Vi hade en sjukt rolig kväll och den avslutades på bästa sätt, med Julia i varsin barnsäng och massa skratt! 
 
På lördagen vaknade vi runt 10.00 och vi chillade, duschade och åt frukost innan vi åkte in mot NYC igen. Vi tog oss en glass i den stekheta värmen. När vi kom till festivalområdet var det lång kö in och vi höll på att dö av värmen. När vi kom in så köpta vi oss varsin öl och lite mat och bara satt och dega innan vi gick och kollade på Bingo players, Dada life, Hardwell, madeon. Vi hittade lite nya vänner och det var väldigt många som ville ta kort  oss med sverigeflaggan, haha. Vi såg David Guetta innan jag och Julle var tvugna att dra oss hem till mig. Vi tog bussen hem och vi var hemma hos mig runt 02.00. Vi var helt slut efter 2 kanon kvällar!
 
Söndag och det var dags för ett nytt äventyr, HERSHEY PARK!(stort nöjesfält) Även att vi var helt slut och våra fötter helt ömma var vi uppe och klara att åka vid 7.30 (även att vi visste att min familj som vanligt skulle vara sena) vi åkte lite efter 8.00. På parkeringen mötte vi upp Glenns sida av släkten så vi var totalt 9 vuxna och 11 barn mellan åldararna 4 och 13. Haha,
Jag och Julia gick själva hela förmiddagen medans familjerna var i vattenparken så åkte vi massa roliga berg och dalbanor. Vi mötte sedan upp hela hiet för att äta lunch. På eftermiddagen gick vi med dem och vi åkte karuseller med både de små barnen och de större som fick åka de stora karusellerna. Jag och Julia somnade som små grisar i baksätet på vägen hem. 
 
Idag (måndag) så är det Labor Day. Meg och Glenn har varit lediga och det har jag med. Julia och jag skypade med bästa Challe som vi har saknat denna helg! Hon fyller 20år idag!! Massa grattis kramar till henne! Jag och Julia tog oss sedan till christiana Mall där jag bara skulle lämna tillbaka lite kläder men riktigt så blev det inte. Jag skulle bara visa Julia min fina väska som jag blivit kär i och då visar det sig att den var på sale idag för att det var labor day, så jag kunde ju inte låta bli att köpa den. Jag fick även med mig lite saker fån Victoria secret. (Jag hade även fått hem mina kläder som jag beställt, så där var det 2 par jeans, en k(länning, en topp).Till lunch fick jag äntligen äta sushi igen, ingen annan här verkar gilla det, men Julia gör, Det var sååå gott! Jag släppte av Julia vid bussen och sedan har jag bara degat på mitt rum och tagit igen all sömn som jag inte fått denna fullspäckade helg.
 
Tack bästa Jullan för en sån Jäkla bra helg, Love you! <3

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du e så bra!! Love you more

Kommentera här: