Birthday weekend!

Halloj!
Jahaja, då ska jag skriva lite om min födelsedagshelg. Jag blev ju faktiskt 21 här i USA. Vilket menas med att jag nu är myndig här i USA och stor nog att få gå ut och köpa drink lagligt. Här i USA kommer man inte ens in på olika uteställen om man inte är 21.
I fredags så jobbade jag halvdag eftersom Riley hade skola dagen. När jag slutade så fixade jag mig och runt 8 kom Madde, jonna och Jana till mig. Jag fick finfint paket med massa fina tosor från Victoria Secret av mina fina tjejer! Meg och Glenn hade köpt champagne som vi drack innan Glenn körde oss in till West chester där vi åt god mat och jag köpte min första lagliga drink i USA, Äntligen! Efter maten så blev det utgång och vi träffade väldigt mycket roligt folk som vi hängde med under kvällen. Alla som hörde att jag fyllde 21, skulle bjuda på shots och drinka,r så i slutet av kvällen gav jag bort de drinkar jag fick, haha. Jag kan säga att vi var lagom "lyckliga" (som pappa alltid säger) när vi kom hem. Tjejerna sov i källarn och Jag somnade runt 4 i min säng med ett stort leende på läpparna. Det blev en perfekt 21års dag.
 
 
Första lagliga drinken, check!
 
 
 
Lördag så vaknade vi alla rätt tidigt och vi drog till donken för lite bakishäng. Jag åkte hem för att packa eftersom familjen skulle ta med mig till Baltimore för att fira mig. Vi åkte till Meg's systerson Erik och hans tjej Lauren. Vi åkte sedan till hamnen och gick på lite olika båtmuseum. På kvällen gick vi till 3 olika restauranger och drack vin och åt förrätter. Meg, Lauren och barnen tog en taxi hem och innan jag Erik och Glenn tog vår taxi hem, så gick vi till en pub för en sista drink. När vi kom hem till Erik och Lauren så satt alla vuxna nere och jag gick upp och la mig mellan Riey och Olivia som kollade på Tarzan, mysigt avslut på en kalasdag! 
Min underbart fina familj!
 
 
 
 
Söndag så sov jag länge medan alla andra var uppe och åkte på marknad. Men när de kom tillbaka tog jag en snabbdusch innan vi åkte till Baltimore aquarium där vi spenderat restan av dagen innan vi styrde bilen mot kära Kennett square igen. 
 
 
 
 
 
Puss och kram!
 

Kommentera här: