Resan har börjat!

Hejhej, jaha nu har min resemånad börjat! Jag kommer att skriva lite här när jag kan, men jag skriver från mobilen så jag kan inte lägga in några bilder från min kamera. Emelie har en kamera så hon kan skicka över dem så jag snor hennes så länge.

Just nu sitter jag i San Francisco med Emelie bredvid mig. Vi kom hit igår. Vi bor på ett hostel som är helt okej men vi har ingen toa eller dusch på rummet, det delar vi med massa andra. Igår gick vi mest runt och strosade och kollade runt. vi gick till rummet rätt tidigt och vi började kolla en film men Emelie somnade rätt snabbt(runt 18.30). Jag somnade väl kanske runt 19.30.

Idag vaknade vi vid klockan 7,00 pigga och glada så vi tog en dusch och gick och köpte frukost. Vi hyrde cyklar och började cykla mot pier 39 och Golden gate bridge. Vi såg massa roligt, San Francisco är verkligen en sån superfin stad! Efter att ha cyklat en hel del kom vi äntligen fram till fisherman's wharf. Vi kom inte hela vägen fram till bron idag för det var mycket längre än vi trodde så vi fick bara se den på långt håll. När vi cyklade tillbaka var det nästan bara uppförsbackar och inga nedförsbackar som helst, utan typ 70 graders vinkel på alla... HELT DÖDA är vi. Nu äntligen tillbaka på hostlet efter en mysig men jobbig cykeltur genom San Francisco . Ikväll ska vi nog gå på bio, hade Gutt, pussssar!

 

 

Kommentera här: