Rileys första skoldag

HejHej,
Helgen har varit en chillhelg, jag har tränat, hängt med Linn ochJjonna och shoppat lite. Hittat en ryggsäck till resemånaden, träningskläder, skor och en stickad tröja. Jag har även fått ett efterlängtat kort av bästa farmor, saknar dig så!
 
Idag var det dags för lilla Riley att börja skolan igen efter ett långt och härligt sommarlov. Jag hade ju lovat henne att jag skulle locka håret på henne och göra henne fin, så jag var uppe tidigt och hjälpte henne. Efter vi släppt av Riley på skolan så fick jag köra Meg till jobbet eftersom jag FORTFARANDE är utan bil.... 
Jag har nu fått veta att jag inte kommer ha en bil innan jag åker hem. Menmen hursom, efter jag släppt av Meg åkte jag till Christiana mall och inhandlade lite nytt inför min födelsedag på fredag. Japp fredag den 13 så fyller jag 21, jippi(undrar hur det kommer sluta?) Jag hittade 2 klänningar och ett par asgoa brallor. 

 
 
 
Puss och kram! 

Kommentera här: