ToppenTorsdag!

Tjoho! 

Idag har det varit en kalasdag från början till slut. Jag och Riley har varit ute nästa hela dagen, vi hade vattenkrig, spela spel och målade ute. Vid lunch så hämtade vi en picknickfilt och hade en mysig trädgårdslunch. Vi bakade sedan chocolate chip cookies till vårat teaparty, som Olivia nu har planerat hela veckan.  
När Olivia kom hem så lekte flickorna medan jag kunde sitta i solen och njuta av dagen. Lite innan middagstid så gick vi in för att ha vårt lilla teaparty. Olivia hade planerat allt in i minsta detalj. Vi hade en riktigt mysig stund vid middagsbordet. Innan Glenn och Meg kom hem så kollade vi på pippi på de sju haven. Haha mina små troll älskar verkligen Pippi! 
 
På kvällen har jag ÄNTLIGEN börjat packa mina väskor. Jag har tänkt att jag skulle börja med det hela veckan, men jag tror att jag dragit mig från att göra det bara för jag just nu inte vill lämna allt.
Visst vill jag hem till familjen och allt, men samtidigt så trivs jag så bra här med mina skitungar som jag inte varit ifrån mer än en vecka på ett helt år.... 
JaJa, för övrigt så är jag PEPP PÅ RESEMÅNADEN!!
 
 

Kommentera här: